کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشت مواد آلاینده از پتروشیمی امیرکبیر تکذیب شد

مهر , 19 فروردين 1405 ساعت 12:25

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هرگونه نشت مواد سمی به دلیل حمله دشمن متجاوز به پتروشیمی امیرکبیر تکذیب کرد.


سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اعلام کرد: براساس تدابیر صورت گرفته در فرماندهی ارشد شرایط اضطراری و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی امیرکبیر، هیچگونه نشت مواد و آلاینده از شرکت پتروشیمی امیرکبیر صورت نگرفته و شرایط تحت کنترل قرار دارد.
بدیهی است این حادثه هیچگونه خطری برای شهرهای همجوار ایجاد نکرده است و شهروندان از توجه به شایعات خودداری نموده و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند.
گفتنی است ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی استانداری خوزستان اعلام کرده بود که در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه دیروز سه‌شنبه پتروشیمی امیرکبیر هدف تهاجم هوایی دشمنان قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های دریافتی تا این لحظه این حوادث هیچ‌گونه تلفات نداشته اند.


کد مطلب: 4952

آدرس مطلب :
https://www.adloeghtesad.ir/news/4952/نشت-مواد-آلاینده-پتروشیمی-امیرکبیر-تکذیب

عدل و اقتصاد
  https://www.adloeghtesad.ir